Revenue Management, la solució per incrementar beneficis

Escrit per GNA - GnaHS el . Publicat a Turisme online

Vendre el producte correcte, al preu correcte, en el moment correcte, mitjançant el canal correcte és el desig de tot hoteler. Expliquem com aconseguir-ho amb el Revenue Management.

L’actualitat i els canvis constants presenten grans reptes en el món del sector turístic pels hotelers. El fet que apareguin múltiples nous actors, noves tecnologies i tendències canviants a la Xarxa, ha dificultat la capacitat de molts a l’hora de gestionar amb eficàcia el seu establiment.

En l’entorn turístic, la utilització de unes bones tècniques i eines de negoci són claus per l’èxit de l’establiment, agilitzant enormement la gestió d’aquest i maximitzant-ne els beneficis.

Per aconseguir el complex objectiu d’optimitzar la rendibilitat, és imprescindible la gestió del que es coneix com Revenue Management.

Definim el Revenue Management com un conjunt d’estratègies i tàctiques d’optimització d’ingressos, que es basen en increment_ingressosanalitzar periòdicament certs KPI’s de l’establiment tals com la seva evolució en el temps, amb la finalitat d’ajustar les estratègies de pricing i comercialització, i així millorar la rendibilitat de l’hotel.

És important remarcar que els establiments hotelers que implementen una correcta estratègia de Revenue solen experimentar un notable increment en els ingressos.

A continuació mostrem alguns beneficis que es poden obtenir amb l’aplicació d’una correcta estratègia de Revenue Management:
  • Marcar una òptima estratègia de preus
  • Controlar el preu de venda
  • Potenciar la demanda en períodes de temporada baixa
  • Controlar la distribució multicanal
  • Preveure el comportament del consumidor
  • Realitzar correctes previsions de demanda
  • Conèixer el mercat i el seu entorn
  • Incrementar el Rev Par
  • Millorar la comunicació i el treball en equip
Així doncs, és important que sigui quina sigui la mida o categoria dels establiments, incloguin el Revenue Management com una part important de l’estratègia de comercialització. Alguns KPI’s a tenir en compte a l’hora de dur a terme qualsevol estratègia de Revenue Management són:
  • Ingressos per habitació disponible (Rev Par)
  • Preu mig de venda de l’habitació (ADR)
  • Benefici brut per habitació disponible (GopPAR)
  • Percentatge d’ocupació
A GNA Hotel Solutions som experts en desenvolupar tecnologia per facilitar i agilitzar els processos de comercialització del producte turístic. La nostra plataforma, Reserves hoteleres Online V7 extreu, carrega i processa les dades passades, presents i futures per generar coneixement i ajudar a l’hora de prendre decisions.

Revenue Management que oferim a Gna Hotel Solutions


Amb el motor de GNA Hotel Solutions, disposareu del Business Intelligence, una eina que neix de la tecnologia cloud computing i que incorpora instruments d’intel•ligència de negoci amb l’objectiu d’optimitzar la comercialització de l’establiment a la Xarxa i augmentar els beneficis globals. Alhora us permetrà conèixer el Coeficient Màxim de Comercialització a Internet (CMCI), el qual aporta informació i ajuda a establir una estratègia de preus altament competitiva per els hotels.

A més a més, mitjançant l’eina de Pricing, s’analitzen els preus del set competitiu de l’hotel, es monitoritza la reputació online del propi establiment i dels seus competidors, i mitjançant aquestes dades posteriorment es podrà generar ontime els preus de venda òptims per a cada hotel.

Alguns dels KPI’s que podeu visualitzar amb el motor de GNA Hotel Solutions són: el preu mig de l’habitació, la valoració de l’establiment, l’anticipació de la reserva, la mitjana de dies de l’estada, i la no disponibilitat, entre altres.

L’eina RHOv7 també permet integrar un potent Channel Manager que facilita enormement les funcions del revenue manager, al possibilitar una gestió directa i un control absolut de la distribució multicanal des d’una mateixa plataforma.

Així doncs, si teniu un establiment i desitgeu implementar un software que us permeti controlar i monitoritzar de forma automàtica els KPI’s i així facilitar la presa de decisions, no dubteu en contactar amb nosaltres 🙂
FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin

"Trackback" Enlace desde tu web.

GNA - GnaHS

Somos una empresa dedicada a la consultoría estratégica online y al desarrollo de proyectos de eBusiness en Internet, con el objetivo de impulsar el éxito online de las empresas e instituciones.

Deixa un comentari

OFICINES

Girona
Lleida
Saragossa
Benidorm
Andorra La Vella
Bogotà (Colombia)
Buenos Aires (Argentina)
Santiago (Xile)
Quito (Equador)

SEGUEIX-NOS

GNA Hotel Solutions som una consultoria en innovació i tecnologia hotelera, amb un equip d’experts multidisciplinari, que treballem per potenciar la venda directa i reduir els costos de distribució per optimitzar els teus resultats.

Subscripció

Registra't i estigues al dia de les nostres publicacions