
Els riscos de les “Reserves sense risc” de Booking.com
Booking.com llança el nou programa “Reserves sense risc”. Booking proclama que el seu nou programa t’ajudarà a guanyar més diners. Però, fins a quin punt és això cert?
Booking.com llança el nou programa “Reserves sense risc”. Booking proclama que el seu nou programa t’ajudarà a guanyar més diners. Però, fins a quin punt és això cert?
El màrqueting de xarxes socials i el SEO (Search Engine Optimisation) són estratègies força relacionades entre sí: el seu objectiu final és potenciar la visibilitat i reputació de la marca i atraure visitants, convertint-los en seguidors assidus d’aquesta.
En la reputació online, deixa’t assessorar per experts ja que amb poc temps s’ha convertit en un aspecte molt important per als usuaris.
Per segon any consecutiu, GNA Hotel Solutions assistirem a una de les fires més importants de turisme, FITUR, del 18 al 22 de Gener de 2017.
Cada dia són més les empreses que estan presents a internet i es produeix una competència ferotge entre elles. Les empreses que disposen d’un web que optimitza la seva posició en les primeres pàgines dels cercadors mitjançant el SEO, es veuen beneficiades, diferenciant-se dels competidors i obtenint un avantatge competitiu respecte aquests.
És veritat que l’objectiu final de de les tècniques de Revenue Management és, i serà, vendre com més habitacions i serveis possibles al preu més alt possible.
Les tarifes no reemborsables amb un bon descompte formen part d’una de les estratègies de preus més eficaces de què disposen els hotelers, malgrat que sovint no se’n treu tot el profit.
Entenem com a control de versions el fet de poder controlar de forma fàcil i eficaç l’evolució d’un projecte/s al llarg del temps i disposar de les diferents versions que s’han anat desenvolupant del projecte.
De ben segur que en alguna ocasió hem tingut la imperiosa necessitat que el contingut d’un correu electrònic, per la seva sensibilitat, només el puguem llegir nosaltres i el nostre o nostres destinataris.
És un fet: actualment, un elevat percentatge d’usuaris inicien processos de reserva d’allotjaments turístics, però encara són molts els que no els finalitzen. Aquesta dada posa en el punt de mira als motors de reserves d’hotels i altres establiments, ja que es confirma com a un dels punts clau en l’embut de conversió.