Retargeting, eina per a augmentar les vendes directes d’un hotel
És un fet: actualment, un elevat percentatge d’usuaris inicien processos de reserva d’allotjaments turístics, però encara són molts els que no els finalitzen. Aquesta dada posa en el punt de mira als motors de reserves d’hotels i altres establiments, ja que es confirma com a un dels punts clau en l’embut de conversió.
En la lluita per incrementar les vendes directes de qualsevol allotjament turístic i poder fer front tant a la competència com a les grans OTAs, millorar el rati de conversió del motor de reserves del web propi ha esdevingut imprescindible. I més tenint en compte que hi ha un extens camp per recórrer.
En aquest sentit, la tecnologia avança a passos de gegant, i les possibilitats de rastrejar els usuaris a la Xarxa, juntament amb la opció de creuar dades, ha obert infinitats de noves oportunitats en l’àmbit del marketing online. La batalla per la captura de clients perduts és ja una realitat.
Conscients de la necessitat que suposa per als hotelers poder recuperar processos de reserva abandonats, i buscant sempre aconseguir el màxim benefici pels nostres clients, des de la consultora turística GNA Hotel Solutions hem tret al mercat una nova eina de retargeting pròpia, aplicada al nostre motor de reserves.
L’eina permet fer el seguiment d’aquells clients potencials que inicien un procés de reserva al web de l’establiment, però abandonen aquesta reserva un cop omplertes les dades de contacte i abans d’omplir les de pagament. El sistema recull el correu electrònic de contacte de l’usuari i li envia automàticament un e-mail recordatori de la reserva abandonada. La possibilitat d’incloure-hi regals o serveis addicionals, descomptes o ofertes exclusives constitueix un gran incentiu per a l’usuari, que es veu molt temptat a finalitzar la seva reserva.
Es tracta d’una de les estratègies més efectives per augmentar les possibilitats de tancar conversions i, en aquest sentit, pot suposar el creixement de fins a un 10% en les vendes online totals d’un hotel.
Com t’assegura, l’eina de retargeting que hem creat a GNA Hotel Solutions, la màxima efectivitat? Les principals característiques són:
- Té un cost molt reduït.
- Se centra en la captació exclusiva del públic objectiu de l’hotel: usuaris de qualitat que han mostrat prèviament un interès per l’establiment.
- Permet la micro-segmentació. Mitjançant un correu electrònic, l’hoteler podrà oferir a cada usuari individual els productes i serveis que més se li adeqüin, ja que coneix els detalls del seu procés de reserva (dates, ocupació, tipus d’hotel, etc.).
- El funcionament de l’eina en temps real permet que s’efectuï l’impacte en un període d’indecisió de l’usuari, el millor moment per aconseguir que finalitzi la seva reserva.
- L’eina disminueix significativament el cost d’adquisició del client.
Així doncs, resulta evident que la proliferació de portals de reserva online afegeix complexitat al sector turístic, i els hotels o cadenes independents estan obligats a treure el màxim profit de totes les fases del cicle de vida d’un client si volen seguir competint a la Xarxa.
En aquest sentit, millorar el rati de conversió del motor de reserves de l’establiment és clau per a qualsevol hoteler; i utilitzar eines pròpies per aplicar estratègies de marketing com la del retargeting dins d’un procés de reserva s’ha convertit en una necessitat. Només millorant l’experiència de reserves dels usuaris i maximitzant les conversions, els hotelers aconseguiran estalviar costos i despeses d’intermediaris i podran incrementar així la rendibilitat del seu establiment.
És per aquesta raó que hem incorporat al motor de reserves de Gna Hotel Solutions l’eina de retargeting, una eina essencial que ajudarà a augmentar les vendes directes dels hotels. No dubteu en contactar amb nosaltres si voleu rebre més informació!
Etiquetes:Customers Recovery, estrategia online hotels, GnaHS, Motor de reserves, Reserves online, Retargeting, RHOv8
"Trackback" Enlace desde tu web.