Channel Manager o com mantenir el control d’un establiment

Escrit per GNA - GnaHS el . Publicat a Turisme online

Múltiples hotels, diferents canals de venda, habitacions disponibles, habitacions venudes , preus, restriccions en temps real, contingents, canvis constants, estadístiques… SOS! Realment, són moltes les variables que l’hoteler ha de tenir en compte a diari per gestionar el seu negoci.

És per aquest motiu que un bon channel manager resulta ser de gran utilitat per a l’empresari hoteler, perquè facilita enormement les funcions del revenue manager, al possibilitar una gestió directa i un control absolut de la distribució multicanal des d’una mateixa plataforma i per a cada dia de l’any.

Precisament això és un channel manager: la millor eina tecnològica per gestionar la comercialització d’un establiment hoteler en múltiples canals de distribució de forma àgil, global i immediata.
 

I heus aquí la gran pregunta…¿És interessant disposar d’un channel manager?


Actualment, un channel manager no és només interessant, sinó imprescindible, tant per a les grans cadenes com per als petits i mitjans establiments hotelers. Pensem en el context actual: preus i condicions sotmesos a una gran flexibilitat i que poden variar diàriament, una competència ferotge, infinitat de canals de distribució (com ara Booking, Atrápalo o Expedia, per esmentar-ne alguns, a banda de la pròpia web i canals offline).

Es fa evident que la introducció i gestió individualitzada de les dades relatives a un establiment que apareixen en cadascun dels canals online s’ha convertit en una tasca insostenible i totalment ineficient. L’hoteler necessita eines que li permetin actuar en temps real i tenir un control total de la comercialització del seu establiment a Internet.

Voilà, el channel manager ja no és només un valor diferencial, sinó una autèntica necessitat per a qualsevol empresari hoteler.

ScreenShot_DataMining
Però atenció, que igualment important (o més) és l’elecció dels canals òptims als quals connectar aquest channel manager: s’han de tenir en compte les característiques del públic objectiu i les particularitats de l’establiment. Per aquest motiu, és recomanable que l’empresari hoteler busqui l’assessorament professional d’experts en e-turisme per seleccionar les plataformes online que millor s’adaptin als requeriments i necessitats del seu negoci.
 

El channel manager de GnaHS


GNA Hotel Solutions (GnaHS) ha desenvolupat un potent channel manager que, d’una banda, permet assegurar la millor gestió dels canals de distribució i, de l’altra, està totalment integrat a l’eina de comercialització online RHOv6. Aquesta integració del channel al RHO implica que l’hoteler tindrà també accés al booking engine (motor de reserves), a les eines d’emàrqueting i a una plataforma de business intelligence per a la gestió de les reserves i el control de la reputació online del propi establiment i de la competència.
ChannelFeatures_GnaHS
A més, l’eina permet la connexió amb el PMS de l’hotel i ofereix una sèrie d’avantatges a l’hoteler perquè pugui obtenir un control global de la comercialització del producte online des d’una sola eina. En conseqüència, permet estalviar enormes quantitats de temps i de diners en tasques de gestió.


A tall de resum


El channel manager de GnaHS és una solució tecnològica d’alt nivell que ofereix un alt retorn de la inversió i proporciona grans beneficis a l’empresari hoteler per a la comercialització online del seu establiment. Algunes de les seves avantatges són:
  • Gestió pràctica de tarifes i habitacions per a tots els canals de distribució.
  • Reducció i agilització de la càrrega de treball del revenue management –amb el consegüent estalvi important de temps i diners-, al permetre mantenir una bona planificació i disminuir la intervenció manual en les dades.
  • Augment dels canals de distribució online en els quals està present l’hotel, sense necessitat d’augmentar els recursos humans. Aquesta opció es tradueix en un increment potencial de la demanda i les reserves/b> i, per tant, en més vendes i majors ingressos.
  • Visualització de totes les reserves en una sola interfície i control global de la disponibilitat d’habitacions. Un sistema d’alertes permet assegurar que tots els canals tinguin assignada la disponibilitat suficient i evita que es produeixin casos d’overbooking o underbooking.
  • Obtenció d’estadístiques i importants dades analítiques per comparar els resultats de l’establiment amb els de la competència.

En definitiva, el channel manager optimitza les vendes, maximitza el RevPAR i, tot plegat, contribueix a millorar la satisfacció del client. En poques paraules, gràcies a aquesta eina tecnològica l’hoteler té un control total de la comercialització del seu negoci a la Xarxa.

Actualment, els principals canals amb els quals es pot connectar el channel manager de GnaHS són Booking, Atrápalo, Expedia, Hotels.com, Hotusa, Hotelbeds, Logitravel, Rumbo, Marsol, Serhs, Venere, Acorán Central de Reservas, Agoda, CaesarData, Roses.net, Hotelopia, Beds On Line, Hotel.de, JumboTours, NT-Incoming, Olympia, Orbitz, Tourdiez, Welcome Incoming, Welcombeds, AlphaRooms, BudgetPlaces, Hotels4u, Medhotels, HotelsArea, HRS, Logitravel, Mirai, SideTours, SunHotels, ToBook, Transhotel, Travelocity, TravelRepublic, LastMinut, així com diferents agències de viatges, entre altres.


Facebooktwittergoogle_pluslinkedinFacebooktwittergoogle_pluslinkedin

Etiquetes:, , , , ,

"Trackback" Enlace desde tu web.

GNA - GnaHS

Somos una empresa dedicada a la consultoría estratégica online y al desarrollo de proyectos de eBusiness en Internet, con el objetivo de impulsar el éxito online de las empresas e instituciones.

Deixa un comentari

GNA

Girona // Lleida // Madrid·Castilla

Assessorament i solucions tecnològiques per a una òptima estratègia online i un alt rendiment a la Xarxa. GNA compta també amb una divisió especialitzada en el sector turístic, GnaHS.

Subscripció

Registra't i estigues al dia de les nostres publicacions