Com maximitzar les reserves online amb el preu òptim de venda

Escrit per Mariona Vila el . Publicat a Turisme online

Gaudir d’una bona presència i ser competitius en la Xarxa s’ha convertit en un element crucial per als establiments hotelers. Per això és imprescindible disposar de les eines de gestió adequades. I és que, a partir de l’auge d’Internet, els usuaris poden arribar a una quantitat infinita d’informació, comparar establiments fàcilment, opinar, reservar, i tot això de forma online i immediata.

L’objectiu de qualsevol hotel és augmentar la venda online al web. Per aconseguir-ho, cal tenir en compte els següents aspectes: un disseny òptim i personalitzat, una estructura clara, alta usabilitat, destacar el producte i els serveis que el diferencien i, evidentment, un motor de reserves que permeti a l’hoteler vendre les seves habitacions i serveis online.

Però a més, l’empresari turístic ha de controlar la reputació online i garantir la millor tarifa disponible. De fet, aquests dos paràmetres són els punts clau en l’estratègia de venda de qualsevol establiment, tenint en compte que el preu i les opinions de clients són factors determinants per als usuaris a l’hora de reservar les seves vacances. Per aquest motiu, els usuaris poden arribar a buscar en una vintena de webs abans de decidir-se a reservar una estada.

Així mateix, per l’hoteler és molt important disposar de bones eines tecnològiques que l’ajudin a controlar i gestionar còmodament aquests factors estratègics.

Però , com determinar el preu òptim de comercialització?


Una de les aplicacions que faciliten aquesta decisió és el RHOv6 ( Reserves Hoteleres Online v6). Es tracta d’una innovadora plataforma d’intel·ligència de negoci desenvolupada per GNA Hotel Solutions, que possibilita als empresaris turístics l’optimització dels seus resultats de vendes a Internet.

  BusinessIntelligence

Mitjançant aquest instrument de business intelligence –i a partir les dades aportades pels seus mòduls de online reputation i competence price-, s’analitzen els preus i valoracions del propi establiment, en comparació amb els de la seva competència directa. A partir d’aquesta formula, es genera el Coeficient màxim de Comercialització a Internet (CMCI). Aquest coeficient aporta informació privilegiada i permet als hotelers establir una política de preus altament competitiva, en funció dels coeficients de venda dels seus competidors.

Aquestes dades permeten generar a temps real òptims preus de venda, presents i futurs. Així mateix, els hotelers poden conèixer en tot moment en quin punt se situa seu establiment respecte al preu òptim de comercialització i els competidors definits; actuar amb rapidesa per situar-se al punt òptim de comercialització i, en definitiva, maximitzar les reserves a Internet.

Cal destacar que, a banda d’eina de business intelligence, el RHO de GnaHS també actua com booking engine o motor de reserves, per la qual cosa resulta clau a l’hora de gestionar la política comercial d’un establiment a la xarxa gràcies al seu sistema àgil de control de preus, disponibilitat, contingents, restriccions o reserves des d’una sola interfície d’administració.

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinFacebooktwittergoogle_pluslinkedin

Etiquetes:, , , ,

"Trackback" Enlace desde tu web.

Mariona Vila

Técnica eMarketing - Desarrolla estrategias de marketing y estrategias SEO con el objetivo de posicionar y aumentar la visibilidad de las empresas en la Red.

Comentaris (2)

Deixa un comentari

GNA

Girona // Lleida // Madrid·Castilla

Assessorament i solucions tecnològiques per a una òptima estratègia online i un alt rendiment a la Xarxa. GNA compta també amb una divisió especialitzada en el sector turístic, GnaHS.

Subscripció

Registra't i estigues al dia de les nostres publicacions