SEO, l’estratègia clau per l’èxit del teu web!

Escrit per GNA - GnaHS el . Publicat a E-commerce, Marketing online

Cada dia són més les empreses que estan presents a internet i es produeix una competència ferotge entre elles. Les empreses que disposen d’un web que optimitza la seva posició en les primeres pàgines dels cercadors mitjançant el SEO, es veuen beneficiades, diferenciant-se dels competidors i obtenint un avantatge competitiu respecte aquests.



El SEO (Search Engine Optimization) és una pràctica que utilitza tècniques de màrqueting per millorar el posicionament orgànic d’una pàgina web als principals cercadors, situant-la a les primeres pàgines d’aquests i optimitzant la visualització i el tràfic del site a la xarxa. El SEO, continua reafirmant la seva posició clau com una de les estratègies fonamentals en el màrqueting digital de les empreses, treien el màxim rendiment a la inversió online d’aquestes.


Rellevància i popularitat factors bàsics en SEO

Per tal de situar una pàgina web entre les posicions més destacades, els cercadors utilitzen molts factors, però els podem englobar en dos factors decisius:

    • La rellevància: que bé determinada pel nombre de paraules clau, títols i textos, entre altres aspectes que s’inclouen al web. A més, alguns dels cercadors premien l’estança dels visitants als webs. És per aquesta raó què és interessant generar un contingut dinàmic al web i renovar-lo periòdicament per atraure als visitants.
    La popularitat: es mesura pel número de links entrants provinents d’altres sites que referencien el web. Com més links entrants, més popularitat donarà el buscador a la pàgina web i per tant atorgarà més qualitat al site, situant-lo en una millor posició al cercador. A més, també té en compte els links externs que són presents al web.


Les estratègies Onpage i offpage van agafades de la mà

    Amb l’objectiu de realitzar una bona estratègia de SEO, s’han de compaginar les estratègies onpage, que són les que es desenvolupen en la mateixa pàgina web de l’empresa, i les offpage, que són les que no pertanyen a la mateixa pàgina web. La combinació de les dues, garanteix l’èxit de l’estratègia SEO de l’empresa, ja que tot i que l’optimització offpage sigui la que influeix més en els factors que situen el web en les primeres posicions dels cercadors, les estratègies onpage són vitals per crear una base de posicionament web.

    En què et beneficiarà tenir un bon posicionament SEO?

      Milloraràs la usabilitat i l’accessibilitat de l’usuari. Una correcció de l’optimització del teu web et permetrà millorar l’accessibilitat i la usabilitat de la pàgina, fent-la més útil pels visitants i enriquint la seva experiència.
      Arribaràs a nous clients. Un millor posicionament als cercadors es tradueix directament en visites més específiques, i per tant, en més clients.
      Atrauràs tràfic qualificat i milloraràs les conversions. Una persona que utilitza un cercador espera trobar una pàgina que satisfaci la seva consulta. Si arriba a la teva pàgina i li ofereixes la informació que busca, molt probablement es convertirà en un nou client i augmentaràs la conversió del teu web.
      Aconseguiràs una major exposició als mitjans socials. El SEO i les xarxes socials es retro alimenten, apliques el SEO si ets present a les xarxes socials i aconsegueixes més presència a les xarxes socials si el teu web compte amb un alt ranking de visites.
      Obtindràs un alt rendiment de la inversió. El SEO és el mètode de promoció que t’oferirà una major rendibilitat de la inversió.
      Superaràs als teus competidors. Diferencia’t dels teus competidors, fes SEO i et veuràs beneficiat amb una posició avantatjosa als cercadors, a més d’un lloc web més dinàmic i modern. I si ells ja en fan, no et quedis endarrere o et veuràs perjudicat.
      Adquiriràs més prestigi de marca. El fet d’estar situat a les primeres pàgines dels cercadors, fa que els usuaris dipositin més confiança en les empreses que hi són presents, atorgant-les-hi un alt reconeixement i consciència de marca.


    Conclusions

    Així doncs, ja saps, no perdis posicions respecte als teus competidors i comença a invertir en SEO, te’n veuràs beneficiat!

    A Gna Hotel Solutions comptem amb un equip especialitzat en SEO que t’ajudarà a treure el màxim rendiment de la teva pàgina web, situant-la a les primeres pàgines dels cercadors i garantint un nombre més gran de visites qualificades al site. Posa en contacte amb nosaltres i t’ajudarem! 🙂

FacebooktwitterlinkedinFacebooktwitterlinkedin

Etiquetes:, , , , , , , , , , , , ,

"Trackback" Enlace desde tu web.

GNA - GnaHS

Somos una empresa dedicada a la consultoría estratégica online y al desarrollo de proyectos de eBusiness en Internet, con el objetivo de impulsar el éxito online de las empresas e instituciones.

Deixa un comentari

OFICINES

Girona
Lleida
Saragossa
Benidorm
Andorra La Vella
Bogotà (Colombia)
Buenos Aires (Argentina)
Santiago (Xile)
Quito (Equador)

SEGUEIX-NOS

GNA Hotel Solutions som una consultoria en innovació i tecnologia hotelera, amb un equip d’experts multidisciplinari, que treballem per potenciar la venda directa i reduir els costos de distribució per optimitzar els teus resultats.

Subscripció

Registra't i estigues al dia de les nostres publicacions