Actualització de la integració amb Grandvalira, Pal-Arinsal i Ordino Arcalís

Escrit per GNAHS el . Publicat a Marketing online, Turisme online

A GNAHS, ens mantenim en constant evolució per oferir-te les millors solucions tecnològiques. Fa temps, vam anunciar la nostra integració amb les estacions d’esquí de Grandvalira, Pal-Arinsal i Ordino Arcalís. Aquesta connexió permet als clients del teu establiment reservar serveis com forfets i classes d’esquí directament des del motor de reserves. Ara, amb l’arribada de la nova temporada d’hivern, hem introduït novetats importants per simplificar i millorar aquest procés.

 

integracio-gnahs-estacions-esqui

 

Què ha canviat?

Fins ara, els teus clients podien afegir forfets a la seva reserva com un servei addicional al tercer pas del procés de reserva. Tot i que això els permetia completar la seva experiència de viatge, sabíem que podíem fer-ho encara més intuïtiu i eficient.

Amb les noves actualitzacions, hem optimitzat el sistema perquè el procés sigui molt més senzill tant per a tu com per als teus clients.

 

Com funciona ara la integració?

A partir d’aquest moment, el sistema de reserva de forfets s’integra directament com una tarifa tipus paquet. Aquí et deixem els passos a seguir per implementar aquestes novetats al motor de reserves:

  1. Crea una tarifa tipus paquet des del Suite, que inclogui l’allotjament i els forfets d’esquí que vulguis oferir.
  2. Mapeja la tarifa amb el llistat de forfets disponible a l’apartat “Integracions” dins del Suite. Des d’allà, també podràs configurar si vols afegir suplements al preu final.
  3. Els teus clients, en accedir al motor de reserves, podran veure les opcions de paquet + forfet i seleccionar tant els dies que volen gaudir dels forfets com el nombre de persones que utilitzaran aquest servei.
  4. Al finalitzar la reserva, el client rebrà automàticament un codi QR al seu correu de confirmació. Aquest codi et permetrà accedir a les pistes sense complicacions.

 

Per què és beneficiós aquest canvi?

Aquest nou sistema no només facilita el procés de reserva per als usuaris, sinó que també optimitza la gestió del teu establiment. Ara, els forfets estan directament integrats a les tarifes empaquetades, cosa que fa que tot el procés de reserva sigui més àgil i transparent. A més, els teus clients gaudiran d’una experiència molt més fluida, sense haver d’afegir serveis addicionals manualment a les darreres fases del procés de reserva.

 

Mantingues el teu motor actualitzat

Recorda que aquestes noves funcionalitats estan disponibles només amb la versió RHOv10 del nostre motor de reserves. Si encara no comptes amb aquesta versió, posa’t en contacte amb nosaltres per actualitzar-lo com més aviat millor.

 

Aprofita aquesta integració per a la nova temporada

Amb aquestes novetats, des de GNAHS volem assegurar-nos que el teu hotel estigui a punt per aprofitar al màxim la temporada d’hivern, proporcionant als teus hostes una experiència de reserva senzilla i completa. Si tens algun dubte o necessites ajuda per activar aquestes funcionalitats, no dubtis a posar-te en contacte amb el nostre equip. Som aquí per ajudar-te a implementar aquesta integració i fer que el teu motor de reserves sigui més eficient i competitiu.

Etiquetes:, , , , , , ,

"Trackback" Enlace desde tu web.

GNAHS

Strategy & e-technoloy for success

Deixa un comentari

OFICINES

Girona
Lleida
Saragossa
Benidorm
Andorra La Vella
Bogotà (Colombia)
Buenos Aires (Argentina)
Santiago (Xile)
Quito (Equador)

SEGUEIX-NOS

GNA Hotel Solutions som una consultoria en innovació i tecnologia hotelera, amb un equip d’experts multidisciplinari, que treballem per potenciar la venda directa i reduir els costos de distribució per optimitzar els teus resultats.

Subscripció

Registra't i estigues al dia de les nostres publicacions