Com maximitzar les reserves online amb el preu òptim de venda
Gaudir d’una bona presència i ser competitius en la Xarxa s’ha convertit en un element crucial per als establiments hotelers. Per això és imprescindible disposar de les eines de gestió adequades.
I és que, a partir de l’auge d’Internet, els usuaris poden arribar a una quantitat infinita d’informació, comparar establiments fàcilment, opinar, reservar, i tot això de forma online i immediata.
L’objectiu de qualsevol hotel és augmentar la venda online al web. Per aconseguir-ho, cal tenir en compte els següents aspectes: un disseny òptim i personalitzat, una estructura clara, alta usabilitat, destacar el producte i els serveis que el diferencien i, evidentment, un motor de reserves que permeti a l’hoteler vendre les seves habitacions i serveis online.
Però a més, l’empresari turístic ha de controlar la reputació online i garantir la millor tarifa disponible. De fet, aquests dos paràmetres són els punts clau en l’estratègia de venda de qualsevol establiment, tenint en compte que el preu i les opinions de clients són factors determinants per als usuaris a l’hora de reservar les seves vacances. Per aquest motiu, els usuaris poden arribar a buscar en una vintena de webs abans de decidir-se a reservar una estada.
Així mateix, per l’hoteler és molt important disposar de bones eines tecnològiques que l’ajudin a controlar i gestionar còmodament aquests factors estratègics.
Una de les aplicacions que faciliten aquesta decisió és el RHOv6 ( Reserves Hoteleres Online v6). Es tracta d’una innovadora plataforma d’intel·ligència de negoci desenvolupada per GNA Hotel Solutions, que possibilita als empresaris turístics l’optimització dels seus resultats de vendes a Internet.
Mitjançant aquest instrument de business intelligence –i a partir les dades aportades pels seus mòduls de online reputation i competence price-, s’analitzen els preus i valoracions del propi establiment, en comparació amb els de la seva competència directa. A partir d’aquesta formula, es genera el Coeficient màxim de Comercialització a Internet (CMCI). Aquest coeficient aporta informació privilegiada i permet als hotelers establir una política de preus altament competitiva, en funció dels coeficients de venda dels seus competidors.
Aquestes dades permeten generar a temps real òptims preus de venda, presents i futurs. Així mateix, els hotelers poden conèixer en tot moment en quin punt se situa seu establiment respecte al preu òptim de comercialització i els competidors definits; actuar amb rapidesa per situar-se al punt òptim de comercialització i, en definitiva, maximitzar les reserves a Internet.
Cal destacar que, a banda d’eina de business intelligence, el RHO de GnaHS també actua com booking engine o motor de reserves, per la qual cosa resulta clau a l’hora de gestionar la política comercial d’un establiment a la xarxa gràcies al seu sistema àgil de control de preus, disponibilitat, contingents, restriccions o reserves des d’una sola interfície d’administració.
L’objectiu de qualsevol hotel és augmentar la venda online al web. Per aconseguir-ho, cal tenir en compte els següents aspectes: un disseny òptim i personalitzat, una estructura clara, alta usabilitat, destacar el producte i els serveis que el diferencien i, evidentment, un motor de reserves que permeti a l’hoteler vendre les seves habitacions i serveis online.
Però a més, l’empresari turístic ha de controlar la reputació online i garantir la millor tarifa disponible. De fet, aquests dos paràmetres són els punts clau en l’estratègia de venda de qualsevol establiment, tenint en compte que el preu i les opinions de clients són factors determinants per als usuaris a l’hora de reservar les seves vacances. Per aquest motiu, els usuaris poden arribar a buscar en una vintena de webs abans de decidir-se a reservar una estada.
Així mateix, per l’hoteler és molt important disposar de bones eines tecnològiques que l’ajudin a controlar i gestionar còmodament aquests factors estratègics.
Però , com determinar el preu òptim de comercialització?
Una de les aplicacions que faciliten aquesta decisió és el RHOv6 ( Reserves Hoteleres Online v6). Es tracta d’una innovadora plataforma d’intel·ligència de negoci desenvolupada per GNA Hotel Solutions, que possibilita als empresaris turístics l’optimització dels seus resultats de vendes a Internet.
Mitjançant aquest instrument de business intelligence –i a partir les dades aportades pels seus mòduls de online reputation i competence price-, s’analitzen els preus i valoracions del propi establiment, en comparació amb els de la seva competència directa. A partir d’aquesta formula, es genera el Coeficient màxim de Comercialització a Internet (CMCI). Aquest coeficient aporta informació privilegiada i permet als hotelers establir una política de preus altament competitiva, en funció dels coeficients de venda dels seus competidors.
Aquestes dades permeten generar a temps real òptims preus de venda, presents i futurs. Així mateix, els hotelers poden conèixer en tot moment en quin punt se situa seu establiment respecte al preu òptim de comercialització i els competidors definits; actuar amb rapidesa per situar-se al punt òptim de comercialització i, en definitiva, maximitzar les reserves a Internet.
Cal destacar que, a banda d’eina de business intelligence, el RHO de GnaHS també actua com booking engine o motor de reserves, per la qual cosa resulta clau a l’hora de gestionar la política comercial d’un establiment a la xarxa gràcies al seu sistema àgil de control de preus, disponibilitat, contingents, restriccions o reserves des d’una sola interfície d’administració.
Etiquetes:Business Intelligence, CMCI, Reputació online, Reserves online, RHOv6
"Trackback" Enlace desde tu web.
Comentaris (2)
El blog de GNA i GnaHS » Metacercadors: la gallina dels ous d’or
| #
[…] en funció dels preus i opinions propis i de la teva competència a la Xarxa. Gràcies al Business Intelligence de GnaHS podràs conèixer l’estratègia de la teva competència i veure en quin lloc del mercat està […]
Respondre
GNA Bloc » GnaHS connecta amb TripAdvisor i HotelsCombined
| #
[…] valoracions dels propis establiments, en comparació amb els de la competència directa. De fet, el RHOv6 és una plataforma completa d’intel·ligència de negoci que possibilita els empresaris turístics optimitzar els seus resultats de vendes a internet. […]
Respondre