La reputació online ho és tot pel teu hotel

Escrit per GNAHS el . Publicat a Marketing online, Turisme online

En la reputació online, deixa’t assessorar per experts ja que amb poc temps s’ha convertit en un aspecte molt important per als usuaris.

La reputació corporativa online, és a dir, qualsevol Reputació onlinede les valoracions, opinions i comentaris que els usuaris fan d’un establiment a la Xarxa, ha passat a ser un element essencial a l’hora d’influenciar el comportament del públic objectiu d’una empresa.

Una bona reputació online, a banda de millorar la imatge de marca del teu establiment i d’incentivar nous clients a fer una reserva, t’ajudarà a incrementar el preu del teu servei. Tant és així, que hi ha estudis que demostren que als espanyols no els faria res pagar més per a un mateix establiment si aquest disposa d’opinions favorables a Internet i d’una major puntuació en els principals portals d’opinions. És per aquesta raó que, als hotelers cada vegada els importa més tenir una bona puntuació online i gestionar correctament les opinions dels seus clients.

Un control exhaustiu dels comentaris sempre serà beneficiós: un comentari negatiu pot jugar molt en contra de l’empresa, així doncs és important atendre’l per mitigar-ne al màxim l’efecte; mentre que en el cas d’un comentari positiu contestar-lo serà interessant per generar-ne repercussió. Per altra banda, controlar la teva presència a la Xarxa també t’ajudarà a transmetre confiança als clients, així com a conèixer els punts fort i febles del teu establiment.

Recomanacions per respondre adequadament a les opinions:

    · Donar resposta als comentaris tan aviat com ens sigui possible, fet que mostra una bona imatge d’atenció al client.
Donar resposta

    · No eliminar els missatges negatius.

    · Posar-se a la pell del consumidor.

    · Contestar amablement i amb professionalitat, tant en comentaris positius com en negatius.

    · Ser honest amb la resposta.

    · Evitar una resposta agressiva o defensiva, ja que faria reduir les reserves de l’hotel.

    · Donar les gràcies al col•laborador tant per la seva estada a l’establiment com per la seva opinió, sigui favorable o no.

    · Atendre cada reclamació específica explicant les actuacions que es duran a terme per solucionar el problema.

    · Destacar els aspectes positius dels comentaris fets pels clients i aprofitar per mencionar altres


A GNA Hotel Solutions entenem la importància de dur a terme un bon control de la reputació dels hotels a la Xarxa. És per aquest motiu que oferim la gestió de la reputació corporativa d’establiments turístics com a un dels nostres serveis de emarketing, amb l’objectiu d’optimitzar la imatge a Internet de la vostra marca, impactar el vostre públic objectiu i, en definitiva, aconseguir captar nous clients i augmentar vendes.

També, amb la nostra suite tecnològica, posem a la vostra disposició controls de reputació online per agilitzar el dia a dia a l’hotel. I, a més a més, una de les grans novetats per la propera temporada 2017, és la nova comparativa d’OTA’S àgil i intuïtiva. Properament t’explicarem més sobre la nostra comparativa!

No dubteu en contactar amb nosaltres per qualsevol informació addicional que necessiteu.

Etiquetes:, , , , , , , , , , ,

"Trackback" Enlace desde tu web.

GNAHS

Strategy & e-technoloy for success

Deixa un comentari

OFICINES

Girona
Lleida
Saragossa
Benidorm
Andorra La Vella
Bogotà (Colombia)
Buenos Aires (Argentina)
Santiago (Xile)
Quito (Equador)

SEGUEIX-NOS

GNA Hotel Solutions som una consultoria en innovació i tecnologia hotelera, amb un equip d’experts multidisciplinari, que treballem per potenciar la venda directa i reduir els costos de distribució per optimitzar els teus resultats.

Subscripció

Registra't i estigues al dia de les nostres publicacions