Revenue Management, la solució per incrementar beneficis
Vendre el producte correcte, al preu correcte, en el moment correcte, mitjançant el canal correcte és el desig de tot hoteler. Expliquem com aconseguir-ho amb el Revenue Management.
L’actualitat i els canvis constants presenten grans reptes en el món del sector turístic pels hotelers. El fet que apareguin múltiples nous actors, noves tecnologies i tendències canviants a la Xarxa, ha dificultat la capacitat de molts a l’hora de gestionar amb eficàcia el seu establiment.
En l’entorn turístic, la utilització de unes bones tècniques i eines de negoci són claus per l’èxit de l’establiment, agilitzant enormement la gestió d’aquest i maximitzant-ne els beneficis.
Per aconseguir el complex objectiu d’optimitzar la rendibilitat, és imprescindible la gestió del que es coneix com Revenue Management.
Definim el Revenue Management com un conjunt d’estratègies i tàctiques d’optimització d’ingressos, que es basen en analitzar periòdicament certs KPI’s de l’establiment tals com la seva evolució en el temps, amb la finalitat d’ajustar les estratègies de pricing i comercialització, i així millorar la rendibilitat de l’hotel.
És important remarcar que els establiments hotelers que implementen una correcta estratègia de Revenue solen experimentar un notable increment en els ingressos.
A continuació mostrem alguns beneficis que es poden obtenir amb l’aplicació d’una correcta estratègia de Revenue Management:
Amb el motor de GNA Hotel Solutions, disposareu del Business Intelligence, una eina que neix de la tecnologia cloud computing i que incorpora instruments d’intel•ligència de negoci amb l’objectiu d’optimitzar la comercialització de l’establiment a la Xarxa i augmentar els beneficis globals. Alhora us permetrà conèixer el Coeficient Màxim de Comercialització a Internet (CMCI), el qual aporta informació i ajuda a establir una estratègia de preus altament competitiva per els hotels.
A més a més, mitjançant l’eina de Pricing, s’analitzen els preus del set competitiu de l’hotel, es monitoritza la reputació online del propi establiment i dels seus competidors, i mitjançant aquestes dades posteriorment es podrà generar ontime els preus de venda òptims per a cada hotel.
Alguns dels KPI’s que podeu visualitzar amb el motor de GNA Hotel Solutions són: el preu mig de l’habitació, la valoració de l’establiment, l’anticipació de la reserva, la mitjana de dies de l’estada, i la no disponibilitat, entre altres.
L’eina RHOv7 també permet integrar un potent Channel Manager que facilita enormement les funcions del revenue manager, al possibilitar una gestió directa i un control absolut de la distribució multicanal des d’una mateixa plataforma.
Així doncs, si teniu un establiment i desitgeu implementar un software que us permeti controlar i monitoritzar de forma automàtica els KPI’s i així facilitar la presa de decisions, no dubteu en contactar amb nosaltres 🙂
L’actualitat i els canvis constants presenten grans reptes en el món del sector turístic pels hotelers. El fet que apareguin múltiples nous actors, noves tecnologies i tendències canviants a la Xarxa, ha dificultat la capacitat de molts a l’hora de gestionar amb eficàcia el seu establiment.
En l’entorn turístic, la utilització de unes bones tècniques i eines de negoci són claus per l’èxit de l’establiment, agilitzant enormement la gestió d’aquest i maximitzant-ne els beneficis.
Per aconseguir el complex objectiu d’optimitzar la rendibilitat, és imprescindible la gestió del que es coneix com Revenue Management.
Definim el Revenue Management com un conjunt d’estratègies i tàctiques d’optimització d’ingressos, que es basen en analitzar periòdicament certs KPI’s de l’establiment tals com la seva evolució en el temps, amb la finalitat d’ajustar les estratègies de pricing i comercialització, i així millorar la rendibilitat de l’hotel.
És important remarcar que els establiments hotelers que implementen una correcta estratègia de Revenue solen experimentar un notable increment en els ingressos.
A continuació mostrem alguns beneficis que es poden obtenir amb l’aplicació d’una correcta estratègia de Revenue Management:
- Marcar una òptima estratègia de preus
- Controlar el preu de venda
- Potenciar la demanda en períodes de temporada baixa
- Controlar la distribució multicanal
- Preveure el comportament del consumidor
- Realitzar correctes previsions de demanda
- Conèixer el mercat i el seu entorn
- Incrementar el Rev Par
- Millorar la comunicació i el treball en equip
- Ingressos per habitació disponible (Rev Par)
- Preu mig de venda de l’habitació (ADR)
- Benefici brut per habitació disponible (GopPAR)
- Percentatge d’ocupació
Amb el motor de GNA Hotel Solutions, disposareu del Business Intelligence, una eina que neix de la tecnologia cloud computing i que incorpora instruments d’intel•ligència de negoci amb l’objectiu d’optimitzar la comercialització de l’establiment a la Xarxa i augmentar els beneficis globals. Alhora us permetrà conèixer el Coeficient Màxim de Comercialització a Internet (CMCI), el qual aporta informació i ajuda a establir una estratègia de preus altament competitiva per els hotels.
A més a més, mitjançant l’eina de Pricing, s’analitzen els preus del set competitiu de l’hotel, es monitoritza la reputació online del propi establiment i dels seus competidors, i mitjançant aquestes dades posteriorment es podrà generar ontime els preus de venda òptims per a cada hotel.
Alguns dels KPI’s que podeu visualitzar amb el motor de GNA Hotel Solutions són: el preu mig de l’habitació, la valoració de l’establiment, l’anticipació de la reserva, la mitjana de dies de l’estada, i la no disponibilitat, entre altres.
L’eina RHOv7 també permet integrar un potent Channel Manager que facilita enormement les funcions del revenue manager, al possibilitar una gestió directa i un control absolut de la distribució multicanal des d’una mateixa plataforma.
Així doncs, si teniu un establiment i desitgeu implementar un software que us permeti controlar i monitoritzar de forma automàtica els KPI’s i així facilitar la presa de decisions, no dubteu en contactar amb nosaltres 🙂
"Trackback" Enlace desde tu web.