GNA visita l’eShow
El passat 12 de març GNA va assistir a l’eShow de Barcelona, la fira més important i prestigiosa d’eCommerce, social media i noves tendències online de tota la Península Ibèrica i Amèrica Llatina.
Gràcies a aquesta visita a l’eShow, GNA va poder aprofundir en les últimes novetats en tecnologia i serveis a la Xarxa, conèixer noves empreses i productes del mercat, o assistir a conferències sobre estratègia en marketing online, webs per a mòbil, innovació i logística.
Aquesta no és la primera vegada que l’empresa visita grans esdeveniments relacionats amb les últimes solucions online. Amb la voluntat d’estar sempre al cas de novetats, oferir les propostes més avançades per als clients, i ampliar coneixements GNA procura ser present als principals esdeveniments del sector. Així, l’any passat l’empresa ja va assistir en questa mateixa fira, així com a FITUR, a Madrid, i al Fòrum TurisTIC, on espera també ser present aquest 2014.
L’aposta per a la recerca, el desenvolupament i la innovació, és un dels puntals de GNA, tant a nivell tecnològic com a l’hora de dissenyar estratègies online i assessorar els clients en la seva presència a la Xarxa. En aquest sentit, GNA aplica ja tecnologia responsive als seus webs per a la visualització de sites des de qualsevol dispositiu, disposa d’un motor de reserves propi també amb tecnologia adaptativa i de plataformes d’intel·ligència de negoci per al sector turístic, ofereix dissenys web moderns, eCommerce d’última generació, i les accions d’estratègia online més actuals, entre d’altres serveis.
Gràcies a aquesta visita a l’eShow, GNA va poder aprofundir en les últimes novetats en tecnologia i serveis a la Xarxa, conèixer noves empreses i productes del mercat, o assistir a conferències sobre estratègia en marketing online, webs per a mòbil, innovació i logística.
Aquesta no és la primera vegada que l’empresa visita grans esdeveniments relacionats amb les últimes solucions online. Amb la voluntat d’estar sempre al cas de novetats, oferir les propostes més avançades per als clients, i ampliar coneixements GNA procura ser present als principals esdeveniments del sector. Així, l’any passat l’empresa ja va assistir en questa mateixa fira, així com a FITUR, a Madrid, i al Fòrum TurisTIC, on espera també ser present aquest 2014.
L’aposta per a la recerca, el desenvolupament i la innovació, és un dels puntals de GNA, tant a nivell tecnològic com a l’hora de dissenyar estratègies online i assessorar els clients en la seva presència a la Xarxa. En aquest sentit, GNA aplica ja tecnologia responsive als seus webs per a la visualització de sites des de qualsevol dispositiu, disposa d’un motor de reserves propi també amb tecnologia adaptativa i de plataformes d’intel·ligència de negoci per al sector turístic, ofereix dissenys web moderns, eCommerce d’última generació, i les accions d’estratègia online més actuals, entre d’altres serveis.
Etiquetes:eCommerce, Fires, GNA
"Trackback" Enlace desde tu web.