5 noves funcionalitats al nostre Motor de Reserves RHOv10 (Part 2)

Escrit per GNAHS el . Publicat a Motor de reserves

A GNAHS, mantenim el nostre compromís amb l’excel·lència en la gestió hotelera, i per això continuem evolucionant el nostre motor de reserves RHOv10 amb les últimes funcionalitats. Cada millora està dissenyada per optimitzar encara més la teva experiència operativa i per oferir-te les eines necessàries per al teu negoci.

gnahs-noves-funcionalitats-rhov10-2

 

A continuació, et presentem les últimes funcionalitats que hem incorporat:

1. Pressupostos sense paga i senyal

Hem millorat el nostre sistema de confirmació de pressupostos sense necessitat de dipòsit. Ara, per confirmar un pressupost, quan l’usuari hagi d’introduir la seva targeta de crèdit, aquesta informació es transmet de manera segura i codificada a l’hotel, garantint un procés de confirmació segur i sense complicacions.

 

2. Usuaris del Club de Fidelització

Hem implementat una millora significativa per als usuaris del Club de Fidelització. A partir d’ara, els membres del Club que accedeixin al motor de reserves RHOv10 mentre estiguin logejats no podran modificar la seva adreça de correu electrònic durant el procés de reserva. Aquest canvi ajuda a evitar la pèrdua de punts de fidelització que solia produir-se amb adreces de correu diferents.

 

3. PDFs en les descripcions de les habitacions

Ara és possible adjuntar un o diversos PDFs a les descripcions de cada habitació, apartament o bungalow al nostre motor de reserves RHOv10. Aquesta funcionalitat millora significativament la informació disponible per als teus clients, proporcionant-los detalls addicionals sobre les característiques i els serveis de cada tipus d’allotjament en diversos idiomes.

 

4. Accés a les disparitats via correu electrònic

Hem millorat el correu electrònic que s’envia amb les disparitats de preus trobades. Ara, inclou un enllaç directe a Google Travel que et permet visualitzar la disparitat en temps real amb totes les dades de la cerca realitzada. Aquesta funcionalitat simplifica la comprovació de les disparitats i millora la transparència en la gestió tarifària.

 

5. Notificacions de disponibilitat per als serveis addicionals

Per optimitzar la gestió dels serveis addicionals, hem introduït un sistema de notificacions que alerta sobre la baixa disponibilitat o l’esgotament d’aquests serveis. Aquesta característica està dissenyada per ajudar en la planificació i garantir una experiència fluida per als teus clients.

 

Recolza’t en un equip d’especialistes

Aquestes actualitzacions reforcen el nostre compromís amb tu i amb optimitzar la teva eficiència operativa i millorar l’experiència dels teus clients.

Si vols estar al dia i mantenir-te informat de les novetats que anem llançant, visita la home de la teva administració del Suite o posa’t en contacte amb el teu account manager per a més detalls sobre com aquestes noves funcionalitats poden beneficiar el teu establiment.

 

Etiquetes:, , , ,

"Trackback" Enlace desde tu web.

GNAHS

Strategy & e-technoloy for success

Deixa un comentari

OFICINES

Girona
Lleida
Saragossa
Benidorm
Andorra La Vella
Bogotà (Colombia)
Buenos Aires (Argentina)
Santiago (Xile)
Quito (Equador)

SEGUEIX-NOS

GNA Hotel Solutions som una consultoria en innovació i tecnologia hotelera, amb un equip d’experts multidisciplinari, que treballem per potenciar la venda directa i reduir els costos de distribució per optimitzar els teus resultats.

Subscripció

Registra't i estigues al dia de les nostres publicacions