GnaHS connecta amb TripAdvisor i HotelsCombined
El motor de reserves per a hotels de Gna Hotel Solutions està ara en connexió amb els metacercadors TripAdvisor i HotelsCombined. Així, els usuaris que facin cerques en aquests portals veuran la disponibilitat i preus que els establiments connectats amb el Booking Engine de GnaHS hagin establert, i podran reservar.
Es tracta d’una gran notícia pels establiments hotelers, ja que ara tindran l’oportunitat de competir online amb les grans agències i d’optar a més canals per potenciar la venda directa.
Amb la presència a HotelsCombined o TripAdvisor els hotels gaudiran de més visibilitat a la Xarxa, fet que es pot traduir en un augment de vendes, tant globalment com al web propi.
Cal tenir en compte que, segons estudis realitzats, gairebé el 73% de les cerques sobre hotels es fa mitjançant Google, Yahoo i Bing, i que al voltant d’un 23% de les reserves online es realitzen a través de TripAdvisor. Amb xifres igualment destacables, HotelsCombined disposa de 2 milions d’ofertes d’hotels i rep més de 100 milions de visites cada any, segons informen els mateixos portals.
En definitiva, la connexió del Booking Engine de GnaHS amb TripAdvisor i HotelsCombined és una bona oportunitat perquè els hotelers que encara no ho hagin fet apostin definitivament per la Xarxa i incloguin al web un sistema de reserves online. En paral·lel, suposa un avantatge important per als clients de GnaHS que disposin del Booking Engine, ja que a partir d’ara podran incloure el seu hotel a TripAdvisor o HotelsCombined mantenint sempre el mateix motor de reserves i la mateixa plataforma de gestió integral.
En aquest sentit, és important recordar que el Booking Engine forma part d’una potent plataforma de comercialització desenvolupada per GnaHS, el RHOv6. Precisament gràcies a aquesta integració directa amb el RHOv6, que pot incloure el motor de reserves Booking Engine, a banda d’eines de marketing online i d’intel·ligència de negoci, i channel manager, l’hoteler no haurà de dedicar esforços addicionals per controlar els nous canals de distribució. La mateixa plataforma li permetrà supervisar els resultats de tots els canals, les vendes i els preus de les habitacions, gestionar còmoda i fàcilment els establiments i prendre les decisions correctes en cada moment.
Per tant, entre els beneficis de la connexió del motor de GnaHS i els metacercadors Tripadvisor i HotelsCombined destaca la possibilitat d’augmentar de manera important la visibilitat del web propi i arribar a un ventall de nous clients potencials.
Es tracta d’una gran notícia pels establiments hotelers, ja que ara tindran l’oportunitat de competir online amb les grans agències i d’optar a més canals per potenciar la venda directa.
Amb la presència a HotelsCombined o TripAdvisor els hotels gaudiran de més visibilitat a la Xarxa, fet que es pot traduir en un augment de vendes, tant globalment com al web propi.
Cal tenir en compte que, segons estudis realitzats, gairebé el 73% de les cerques sobre hotels es fa mitjançant Google, Yahoo i Bing, i que al voltant d’un 23% de les reserves online es realitzen a través de TripAdvisor. Amb xifres igualment destacables, HotelsCombined disposa de 2 milions d’ofertes d’hotels i rep més de 100 milions de visites cada any, segons informen els mateixos portals.
En definitiva, la connexió del Booking Engine de GnaHS amb TripAdvisor i HotelsCombined és una bona oportunitat perquè els hotelers que encara no ho hagin fet apostin definitivament per la Xarxa i incloguin al web un sistema de reserves online. En paral·lel, suposa un avantatge important per als clients de GnaHS que disposin del Booking Engine, ja que a partir d’ara podran incloure el seu hotel a TripAdvisor o HotelsCombined mantenint sempre el mateix motor de reserves i la mateixa plataforma de gestió integral.
En aquest sentit, és important recordar que el Booking Engine forma part d’una potent plataforma de comercialització desenvolupada per GnaHS, el RHOv6. Precisament gràcies a aquesta integració directa amb el RHOv6, que pot incloure el motor de reserves Booking Engine, a banda d’eines de marketing online i d’intel·ligència de negoci, i channel manager, l’hoteler no haurà de dedicar esforços addicionals per controlar els nous canals de distribució. La mateixa plataforma li permetrà supervisar els resultats de tots els canals, les vendes i els preus de les habitacions, gestionar còmoda i fàcilment els establiments i prendre les decisions correctes en cada moment.
Per tant, entre els beneficis de la connexió del motor de GnaHS i els metacercadors Tripadvisor i HotelsCombined destaca la possibilitat d’augmentar de manera important la visibilitat del web propi i arribar a un ventall de nous clients potencials.
Etiquetes:GnaHS, Motor de reserves, Reserves online, RHOv6
"Trackback" Enlace desde tu web.