Potencia les vendes directes al web del teu hotel a través de Trivago
En els últims anys, la indústria hotelera s’ha vist cada cop més influenciada per les agències de viatges online (OTA) i pels sistemes de distribució global (GDS). Aquestes plataformes que lluiten contínuament per atraure l’atenció dels usuaris com dels hotelers, últimament, han fet augmentar aquesta dependència. Enmig d’aquesta situació, a l’article d’avui us revelem una acció que ens proposa Trivago per a recuperar el control del negoci i impulsar les vendes del canal directe.
Objectiu: la venda directa
És molt recomanable elaborar una bona estratègia de preus, tenint present que el canal directe sempre és el més rentable, ja que permet reduir la dependència de la resta de canals de distribució. La reducció d’aquesta dependència no és l’únic benefici de potenciar el canal directe, sinó que també permet disminuir el cost per adquisició i augmentar el control del negoci.
Davant un panorama que repta a tot el sector turístic a reinventar-se, cada cop són més els hotelers que es qüestionen com potenciar les vendes del canal directe i així reduir els costos de distribució. Avui us presentem una solució efectiva i assequible per augmentar aquestes reserves directes tan difícils d’aconseguir actualment: Rate Connect de Trivago. Es tracta d’una aplicació basada en el rendiment, que té com a finalitat promocionar les tarifes web a la plataforma de Trivago (amb un enllaç al web oficial de l’hotel).
Què és Rate Connect de Trivago?
Trivago és un metacercador líder arreu del món, on els usuaris poden comparar milions de tarifes d’hotels de diferents webs de reserves online.
Si ens posem a la pell de l’usuari, quan aquest realitza una cerca a Trivago, per una banda li apareixen els hotels amb tarifa pròpia i enllaç directe al web oficial, que són els que treballen amb Rate Connect, i d’altra banda, apareixen altres hotels amb tarifes dels canals de distribució i enllaç a aquests portals. Aleshores, la gran diferència és evident, no?
El fet de poder redirigir els usuaris de Trivago al motor de reserves del web oficial permet potenciar la imatge de marca, reduir costos i tenir més control de les relacions amb els clients potencials. Com més clients reservin directament a través de Rate Connect, menys dependència hi haurà amb les reserves a través de tercers.
Com funciona Rate Connect de Trivago?
El funcionament d’aquest servei és senzill i està altament automatitzat. Trivago s’encarrega de gran part de l’optimització del rendiment de Rate Connect, ajustant diàriament les tarifes. D’aquesta manera, la campanya és el màxim de competitiva de cara a altres anunciants i està optimitzada per atraure trànsit qualificat i generar conversions de reserva.
Des de GNA Hotel Solutions considerem que totes les accions que tinguin com a finalitat potenciar les visites de qualitat al lloc web oficial són una bona inversió de cara a incrementar els ingressos pel canal directe, i per tant, augmentar el retorn total de la inversió.
Etiquetes:comerç online, Comercialització hotelera, comercialització online, eMarketing, estrategia online hotels, GNA Hotel Solutions, GnaHS, Marketing online hotels, Metacercadors, Reserves online, Serveis GNAHS, Trivago, Turisme online
"Trackback" Enlace desde tu web.