Les xarxes socials són un canal de comunicació online al qual els usuaris destinen part important del seu temps, per la qual cosa les empreses ja se n’han fet ressò. No obstant, s’ha de saber determinar curosament quines són les xarxes socials en les quals s’ha de tenir presència per obtenir resultats òptims i no semblar intrusiu.
Com afecta el disseny web responsive a les imatges?
T’has trobat alguna vegada que al penjar una imatge a la teva web es deforma o es concentra en el punt central i no on tu vols? Això succeeix perquè disposes d’un site amb disseny web responsive. A GNA t’expliquem com optimitzar les imatges i treure el màxim profit al disseny adaptatiu.
I aquest correu que he rebut, és legítim?
Aquesta és una pregunta que tots els usuaris de correu electrònic s’haurien de fer quan reben un correu que no coincideix en forma i contingut amb aquells que estan habituats a rebre, i més quan aquest ens demana informació sensible d’algun tipus.
El vostre eCommerce, ara amb un ajut de fins a 3.000 €
La Generalitat, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, acaba de convocar uns ajuts de fins a 3.000 € per a la creació de nous projectes de comerç online.
Web mòbil, clau per seguir competint en els resultats de cerca de Google
A finals de febrer Google anunciava l’inici d’un nou algoritme que, molt probablement, afectarà el posicionament actual de les empreses al cercador més important del món.
L’accessibilitat web: elimina barreres a la Xarxa!
Sabies que el concepte d’accessibilitat també pot estar associat a tecnologia? Descobreix com pots ajudar les persones a accedir al teu web i com, al mateix temps, tenir un web accessible pot beneficiar el teu negoci.
Superar l’overbooking amb un bon Channel Manager
Superar l’overbooking i la disparitat de preus hauria de ser una premissa bàsica per al treball de l’empresari hoteler. Per aconseguir-ho, és imprescindible comptar amb una bona eina i un sistema de gestió competent que s’asseguri que les reserves realitzades per portals online i agències no entrin en conflicte amb el sistema de reserves online propi de l’hotel.
Com un lloc segur pot ajudar-te a augmentar vendes
Un 87% dels espanyols que actualment compra per Internet es fixa en la seguretat d’un site abans de reservar o adquirir productes online. Un criteri que passa per davant de la fiabilitat de l’oferta i la garantia de devolució, i per darrera del preu. Com podem demostrar aquesta seguretat als usuaris?
Què fer i què no a les xarxes socials [Infografia]
Vols saber quines pràctiques són recomanables i quines et perjudicaran en xarxes socials? Descarrega’t la nostra infografia amb consells clau per a la teva presència en mitjans socials I tingues-la sempre present!
La importància dels mitjans socials per a les empreses
Ser als mitjans socials és imprescindible. Però saps com treure’n un rendiment real per a la teva empresa? Et donem les claus principals per aconseguir-ho!