correcta-eleccio-xarxes-socials

5 xarxes socials imprescindibles per el teu hotel

Les xarxes socials són un canal de comunicació online al qual els usuaris destinen part important del seu temps, per la qual cosa les empreses ja se n’han fet ressò. No obstant, s’ha de saber determinar curosament quines són les xarxes socials en les quals s’ha de tenir presència per obtenir resultats òptims i no semblar intrusiu.
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinFacebooktwittergoogle_pluslinkedin

Superar l’overbooking amb un bon Channel Manager

Superar l’overbooking i la disparitat de preus hauria de ser una premissa bàsica per al treball de l’empresari hoteler. Per aconseguir-ho, és imprescindible comptar amb una bona eina i un sistema de gestió competent que s’asseguri que les reserves realitzades per portals online i agències no entrin en conflicte amb el sistema de reserves online propi de l’hotel.
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinFacebooktwittergoogle_pluslinkedin
Seguretat a Internet

Com un lloc segur pot ajudar-te a augmentar vendes

Un 87% dels espanyols que actualment compra per Internet es fixa en la seguretat d’un site abans de reservar o adquirir productes online. Un criteri que passa per davant de la fiabilitat de l’oferta i la garantia de devolució, i per darrera del preu. Com podem demostrar aquesta seguretat als usuaris?
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinFacebooktwittergoogle_pluslinkedin
GNA

Girona // Lleida // Madrid·Castilla

Assessorament i solucions tecnològiques per a una òptima estratègia online i un alt rendiment a la Xarxa. GNA compta també amb una divisió especialitzada en el sector turístic, GnaHS.

Subscripció

Registra't i estigues al dia de les nostres publicacions